Sila Klik Iklan Yer...

Contest dan Infomasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Tuesday, 17 August 2010

Pendapatan Terumpuk a.k.a. Buffered Earning

Salam Ramadhan Al-Mubarak untuk kalian semua.

Arini aqu nak cerita pasal meter earning Iklan Yang Tengah Top Sekarang, Yang tak lain dan tak bukan iaitu......... Mr. Nuffnang GeliHati (kuikuikui)...

Semalam tengah aqu dok terklik-klik pc aqu, terlintas plak nak tengok Duit Semasa... Saje la suke-suke... Tengah syok dok pusing roller mouse up/down, TETIBA ternampak kelibat yang agak jarang dilihat....
 (suspen.....suspen.... hihihi....)

Rupanya dekat column Pendapatan Terumpuk a.k.a. Buffered Earning tuh, ada 5 kempen iklan yang Mr. Nuff bagi kat aqu...

Sebelum nih, mana penah dapat sampai 5 kempen iklan... Paling Koma pon 3 jerk...

TAPI, aqu kira bersyukur la , sekurang-kurangnya dapat gak side income untuk standy by lepas raya duit tuh... (Biasa la, musim raya duit cepat habis... Aqu rasa korang pom sama jugak cam aqu....)

Sekian dari aqu untuk korang komen plak... Zasss.......

1 comments:

TiMmiE 16 December 2010 at 18:46  

nak tnya sket..knp current earnings aku tak bganjak dr bulan april hari tu? nak kata tak aktif, 2-3 bulan ni tinggi gak trafik.hmmm..

lg satu, CTR tu apa? kn jd exclusive member bru leh dpt ek?

tq~ ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP