Sila Klik Iklan Yer...

Contest dan Infomasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Wednesday, 8 December 2010

Sein & Nana Mangsa Ke-7 Terkena Badi Cerai Dalam Program Sehati Berdansa

Glamour menari, rumahtangga tunggang terbalik. Bagaikan terkena badi , satu demi satu rumahtangga pasangan yang pernah menyertai program hiburan realiti, Sehati Berdansa berdepan krisis yang berakhir dengan penceraian.



H
ari ini, di dada depan paper dengan gahnya gambar Nana & Sein (band Ruffedge) iaitu Juara Program Realiti Sehati Berdansa musim ke-3, berdepan dengan krisis rumahtangga mereka Syed Hussein Syed Mustafa, 27 yang berakhir dengan penCERAIan - talak 1 pada pukul 2.45 petang semalam selepas mahkamah membenarkan permohonan cerai yang difailkan Nana atau nama penuhnya Noor Diyana Muhammad, 26.


Hakim Syarie Zainor Rashid Hassin dalam penghakimannya memuji langkah yang dibuat oleh pasangan itu untuk menyelesaikan isu perceraian mereka secara baik.



“Setelah mendengar tuntutan, fakta kes dan keterangan kedua-dua pihak, mahkamah berterima kasih kepada kedua-duanya kerana mengikut peraturan sebagaimana apabila bernikah, begitu juga bila hendak bercerai,” katanya.

Renungan Bersama :- Statistik pada Tahun 2009 menunjukkan, seramai 27, 116 pasangan yang beragama ISLAM sah telah berCERAI. Hal ini berlaku adalah disebabkan oleh beberapa faktor utama kes cerai seperti tiada persefahaman diantara kedua-dua pihak, berlaku curang antara pasangan, masalah akhlak, campurtangan pihak lain/ pihak keluarga / pihak ketiga dan sebagainya.

Sumber : Kosmo!

*** KESIAN PULAK TENGOK KAT ANAK-ANAK YANG MASIH KECIL, YANG MEMERLUKAN JAGAAN & BELAIAN KASIH SAYANG DARI IBUBAPA MEREKA...


Pada pendapat korang, adakah korang setuju dengan BADI yang dikaitkan dengan perceraian artis kita dalam Program Sehati Berdansa. Sila tujukan komen / ulasan anda kat bawah yerk!!!

21 comments:

Anis izyan Abd Rahman 9 December 2010 at 00:05  

aduyai~
tapi mase dlm sehati berdansa tuh kan ade sekali sein ngn nana gado~~
huhu
no comment la~

aima 9 December 2010 at 00:21  

kesian kat anak2....makin rmai anak2 kecil yang hidup dalam kepincangan keluarga.....

Fuziani JSR 9 December 2010 at 01:25  

Ramai kalangan artis yg rumahtangganya x kekal.... fikir2kan

Cahaya Kehidupan 9 December 2010 at 02:42  

jodoh ajal maut semua terletak atas kuasa Allah...

Kamsiah 9 December 2010 at 05:05  

salam
hiduplah dgn acuan yg telah diperintahkanNYA..Insya Allah berkat dan selamat rumahtangga..
jgn menjadi lelaki2 yg ditarik ke neraka kerana membiarkan isteri mendedahkan aurat..

Hairil Rizal 9 December 2010 at 07:39  

Mungkin bukan sbb Sehati Berdansa. Hanya kebetulan. Pastinya...artis mmg ramai yg bercerai berai.

Punca? Hanya diorang yg tahu. :)

M y M y 9 December 2010 at 11:41  

tak tahu la..
tapi harap peserta Mari Menari ni takda la yg becerai mcm ni kan..
kesian kat anak2 yg masih kecil..

Ain Zulaikha 9 December 2010 at 20:25  

mesti sehati berdansa ni ada benda yang tak kena.. bak kata mak saya lah, tak elok sebenarnya program ni.. huhu

cik Nemo 9 December 2010 at 21:18  

takde kene mengena kot dgn badi tu. itu semua atas diri diorg sendiri!

Ahmad Shafiq Bin Othaman 10 December 2010 at 04:29  

itu semua sebab pasangan tue sendiri, xd sefahaman. dlu bercinta bukan main, dah kawin, cerai berai..
haishh.. zaman skang x sama macam zaman dulu2...

Syida 10 December 2010 at 11:33  

Inilah realiti kehidupan.. (cam countdown plak entri ni, hehe..)

::ienafazlyna:: 11 December 2010 at 04:32  

pelikkan dunia sekarang? ntahla nak kate badi ke ape....

+qAsiH naDiRa+ 12 December 2010 at 05:12  

tak sangka pulak dah bcerai~sedih2~tak pe la~mybe ade hikmah disebaliknya kan~

Cik Bidadari 12 December 2010 at 06:52  

lepas nie mesti couple yg nak masuk sehati berdansa tu badi gila...

AtieAbid 12 December 2010 at 08:26  

sian jugak..nak kata badi, ehmm..tu kuasa Allah..sape la kita nak judge smpi mcm tu. mungkin dah jodoh mereka hanya smpi disitu sahaja. doakan yang terbaik utk mereka dan anak2 mereka.

S..U..D..@..I..S 12 December 2010 at 17:55  

sian nya kat anak2 tu masih kecik....

amirah 12 December 2010 at 20:42  

aku rasa ni bukan badi sehati berdansa tapi badi artis2 malaysia.hehe

aimaniman 13 December 2010 at 07:28  

entahlaa tp tengok rancangan sb dan skrg mm nie, malu pd anak2 yg masih kecil.. pasangan sanggup berpeluk, berguling n aksi xxx semata2 demi kondo mewah,.. sedangkan smua tue berkat usaha gigih tp depa sanggup 'menggadaikan maruah' isteri yg sepatutnya utk tatapan pasangan tp dibiarkan bg tatapan umum, so pikiarkan ler...

Anonymous,  27 December 2010 at 18:32  

Tak ade kena mengena dgn soal BADI ke BUDI ke BODY ke....persoalannya jodoh dah sampai takat 2..nak buat camne...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP