Sila Klik Iklan Yer...

Contest dan Infomasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Saturday, 4 December 2010

Kelab Gadis Songsang Famous Di Facebook

Salam,

Ana rasa terpanggil untuk menulis entry bertajuk panas ini walaupon benda seperti ini pernah wujud dan berlaku di zaman rasul, nabi serta umat-umat terdahulu.....


Pada akhir-akhir ini, ramai yang memperkatakan tentang isu masalah seperti ini, walhal sebelum isu ini belum merebak di media cetak atau pun eletronik, tiada sesiapan pon yang ingin mengambil tahu isu ini kerana menganggap isu seperti ini isu yang remeh.

Pada hakikatnya,salah satu isu seperti inilah yang akan menyebabkan sesebuah negara itu hancur kerana hal-hal sebegini boleh meyebabkan timbulnya pelbagai lagi masalah yang dianggap lebih kepada sikap-sikap yang negatif / buruk...


Cuba kita renungkan bersama, pada hakikatnya sekarang ramai anak-anak muda mudi kita yang terbabit dengan gejala sosial yang terlampau... dan salah satu gejala yang berlaku sekarang adalah gaya hidup bebas yang songsang yang di panggil Lesbian... hal ini juga telah merebak kepada laman web sosial yang paling famous di Malaysia iaitu Facebook.

Seperti apa yang telah dijelaskan sedikit sebanyak tadi, maka dengan ini ana memohon kepada rakan - rakan diluar sana untuk terus membantu Jabatan Agama Islam dan badan-badan NGO's dalam membanteras perkara ini dari terus merebak dengan lebih buruk lagi dan juga terus menjatuhkan maruah bangsa, agama amnya, serta juga merosakkan akidah seseorang itu sendiri amnya.


Segala pendapat dan luahan anda silalah komen dibawah post ini...

Sekian, Wasalam

Soucers : Mr. Gudgles

33 comments:

Sophie Al-yahya 5 December 2010 at 00:30  

menyedihkan la aktiviti songsang ni..

pN.rOs 5 December 2010 at 02:14  

sedihla dengan masyarakat la ni... cam nak back to b4... zaman kaum nabi Luth

Mizz Dayana 5 December 2010 at 02:54  

ape webnye?? nk tengok. ehhehe

Ain Zulaikha 5 December 2010 at 03:45  

huhuhu ada jugak ya.. ape jenis orang..

☆゚ Cik Olive ☆ 5 December 2010 at 04:00  

bahaya kan fb..

* mintak2 dijauhkan semua benda tak elok ni..

mama hidayahamin 5 December 2010 at 04:27  

Perbuatan ini amat keji kerana orang yang berfikiran sihat tentu mengakui kecemaran dan kejahatannya. Perbuatan ini lebih buruk dan lebih jahat dari zina, kerana dilakukan dengan cara yang bukan pada tempatnya dan bukan alat yang sudah ditentukan oleh Allah SWT. Perbuatan yang durjana ini termasuk suatu penyakit yang merbahaya yang susah dicarikan ubatnya.

Dosa orang yang melakukan perbuatan itu terus mengalir selagi ia tidak bertaubat. Allah SWT akan menimpakan bala kepadanya dan orang yang bersamanya. Hidupnya kucar-kacir dan tidak tenteram. Oleh itu sebelum terlambat, sebelum dihukum Allah SWT dengan bala bencana, perlulah orang yang terlibat dengan perbuatan ini bertaubat dengan bersungguh-sungguh dan memohon keampunan dan rahmat dari Allah SWT.

Waallahhu'alam...

Ask Me Blog 5 December 2010 at 04:34  

sama-sama la kita beristifar bebanyak, mintak jauh dari kuturunan kita dan masyarakat...

APi 5 December 2010 at 04:57  

klua paper ni tadi..
hurm..
terbuka sangat lak tu..

Awangku Johan 5 December 2010 at 05:02  

Subhanallah,,, kembali kepada zaman dahulu.. zaman nabi luth.. Apa nak jadi.. ni la d kategorikan sbagai tanda2 akhir zaman... ya allah jauhkanlah diriku, kluargaku, sanak saudara ku daripada bala ini ya allah.. AMIN

~eZmALiZa~ 5 December 2010 at 05:17  

awak mintak kite komen kan..oke2...hehe..kite komen..tapi ikhlas taw nie..

ermm..subhanallahhh...mintak di jauhkan la..pernah jugak dulu mase wat part time cuti sem, perempuan ajak couple..aduuiii...ape punye feel la dorang nie.. :(((

Sham 5 December 2010 at 06:03  

dunia dah nak sampai ke penghujungnya dah...

dLa 5 December 2010 at 06:06  

hm,
smua nie terpulang pde nawaitu kite.
kalau kite nasihat byk2 pun tp dieorg sndri yg xnk berubah, susah kan.

ceritakita 5 December 2010 at 08:19  

subhanallah..mintak dijauhhkan

biskut 5 December 2010 at 08:29  

sebenarnya perkara nih dah berlaku dah pon..malah mata pon dah terbiasa melihat panorama sebegini di mana-mana.cuma saja terlindung dengan sifat pompuan itu sendiri.kalau dilihat dari soal pendekatan yg perlu diambil tidak ada satu pun yang berkesan kerna ia memang datang dari hati sendiri.cuma nasihat itu perlu sebagai melihat sejauh mana.kita boleh melihat ini sebagai satu kepincangan dalam komuniti kita sendiri iaitu membiasakan pergaulan mereka dan senang berkawan sesama mereka.lagi satu kerna kita berfikir ia tidak menjejaskan dari soal fizikal dan perubahan sebegitu sememangnya tidak ketara.

cinta sesama jenis nih terutama lesbian perasaan mereka lebih kuat dari perasaan lawan sejenis.kalau dihalang maka akan wujud satu pemberontakan dan cara utk melahirkan provokasi biasanya dengan mencederakan diri sendiri.boleh dilihat dalam mana-mana kes bunuh diri,lari dari rumah,cederakan diri,isteri membiarkan suami dan etc.apapun,Kawalan terbaik bermula dari rumah...

iRfan Johan 5 December 2010 at 10:09  

minta di jauhkan dr perkara yg mcm nie....jgan diam kan, kne cegah..pling kurang membenci mereka ini :)

PuPeL 5 December 2010 at 18:43  

simpang...semoga dijauhkan

cik lola 5 December 2010 at 19:09  

nauzubillah...pe ke hal nye diorang ni..geli geleman cik

emMa saRdOn 6 December 2010 at 00:05  

perkare cmnie dh byk sgt jadi..
kat u sy pon de gak,malah dr zaman skola dlu..
dieorg mcm xkesh masyarakat ckp ape..
pd dieorg tu hak dieorg & org laen xleh msok cmpur..
itulah remaja2 sekarang..
smoga same2 kt d jauhkn..
amin..

lady atie 6 December 2010 at 00:29  

mcm2 dah dunia skrg ni...

Shira Shafrida 6 December 2010 at 01:21  

bila mana umat manusia semakin bersifat kebinatangan..

jemputlah baca entri baru, oohh ooohh ooohh MAHA 2010 di Malam Gerimis di shirashafrida.blogspot.com

nunui Joe 6 December 2010 at 20:24  

euwww geliii..
nauzubillah...

Shatra 7 December 2010 at 00:58  

Sedar kah mereka..akibat krenah mereka ni, akan menyebabkan turunnya bala n cepatnya kiamat...

Rifki Fauzi 7 December 2010 at 02:06  

hallo teman,

saya mau minta tolong nich... Boleh nggak..???
Begini...saya kan sekarang sedang mengikuti sebuah kompetisi blog.
Nah, saya butuh support dari teman agar bisa menang,
untuk memberikan komentar pada artikel saya di :
http://rifkifauzi.blogdetik.com/index.php/2010/11/dari-internet-sehat-jadi-hebat-dari-dunia-maya-jadi-nyata/

TERIMA KASIH BANYAK

salam teman blog,
Rifki Fauzi
(weowe.blogspot.com)

huϟna™ 7 December 2010 at 03:09  

whoa!
astaghfirullahalazim..

chibieteddy 7 December 2010 at 04:04  

hope entri ni dpt beri pengajaran n kesedarann pde sesape yg mmbace..me too..mntk d jauhkn dri bnde2 cm ni..

ASSOYFINGER67 7 December 2010 at 05:34  

kena ada licence to kill..baru boleh cam nie....

Myaby 7 December 2010 at 21:33  

dulu time sekolah ramai nak jd pengkid. lepastu couple sesama dorg. menakutkan.

huuu

YOUsoF 8 February 2011 at 22:25  

Moge cepat² diorang bawak bertaubat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP