Sila Klik Iklan Yer...

Contest dan Infomasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Tuesday 26 April 2011

Anwar Ibrahim Ketua PKR SAH sepadan dengan Sampel DNA - Lelaki Y

Salam semua,


Penuh muka depan semua paper yang Anwar Ibrahim adalah lelaki yang SAH sepadan dengan DNA 'lelaki Y'. " Dengan kesepadanan yang serupa itu, tidak salah lagi ia menuju kepada mengesahkan keputusan yang tidak boleh ditolak bahawa penyumbang air mani daripada orang tidak diketahui, iaitu 'Lelaki Y' yang ditemui dalam dubur Mohd Saiful, datang daripada tertuduh (Anwar) ", katanya Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden.


Pada 23 Mac lalu, Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menerima berus gigi, tuala kecil Good Morning dan juga satu botol minuman mineral dijadikan bukti kes liwat itu. Tiga barang diambil oleh bekas ketua bahagian siasatan tempat kejadian, Supritendan Amidon Anan, dari lokap bahagian Siasatan Jenayah Berat (D9) Ibu Pejabat Polis Kontijen Kuala Lumpur (IPK) pada 17 Julai 2008 (selepas Anwar keluar).

Terdahulu, Karpal Singh, peguam yang mewakili Anwar, memberitahu mahkamah Mohd Saiful berbohong ketika memberi keterangan dalam kes itu.

p/s ---> Kesimpulannya, sama-samalah kita simpulkan SAMADA hal ini benar-benar BERLAKU atau sebaliknya....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP