Sila Klik Iklan Yer...

Contest dan Infomasi Terkini

www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com www.churpchurp.com

Thursday 21 October 2010

Politik Malaysia - Galas, Gua Musang

Salam,

Semalam saya pergi ke Gua Musang bukan untuk berkempen, tapi untuk melawat tapak untuk program KDN Bersama Rakyat kat sana... Bukan Main meriah lagi Gua Musang sekarang. Habis semua perkara naik harga...

Harga rumah sewa fuhhhh.... melambung naik berpuluh kali ganda.... Tu tak dikira lagi harga makanan... Masa sayta lunch, harga untuk 4 orang RM 38.00 , makan nya Nasi Ulam dengan beberapa lauk lain... Selalu makan pon xder la sampai camtuh...

Citer plak pasal hotel, bos saya nak booking hotel untuk awal bulan November, so saya pegi la tanya satu hotel 2 bintang tu, tanya punya tanya, satu bilik hotel RM 400.00 / hari !!! Mak aiii.... slalu nya RM 65.00 jerk! Pastuh, manager dia cakap, booking boleh, tapi xjanji.....

Pulak dah..... saya ingat keter jer boleh bid, rupanya bilik hotel pon sama boleh bid..... Citer plak pasal umah sewa, survey punya suvey, jumper la satu umah sewa.... then member saya call la tuan umah tuh, selepas ditanya pasal harga, TERKEZUT saya dgn member, dia bagitau umah sewa untuk sewa satu bulan RM 6000.00 !!! mahal giler umah teres... Member tanya, nak sewa utk satu minggu, dia cakap boleh, tapi harga full untuk sebulan...

Begitulah sedikit info pasal Gua Musang, Kelantan sekarang... Pasal Mengundi punya hal, semua perkara boleh berubah, aper pon, kalo saya la kan, gembira nya kalo pegi meniaga kat Gua Musang sekarang, boleh buat DUIT.........

huhuhuhu..............

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP